Registre civil de Cartagena
Registre civil de Cartagena: Inscripcions i certificats
El Registre Civil de Cartagena és el registre públic de caràcter oficial que té la finalitat de donar constància oficial dels fets i actes relacionats amb l'estat civil de les persones, així com del nom i cognoms, el naixement, la defunció, la filiació, el sexe o la nacionalitat de les persones ocorregudes a Cartagena.
Els tràmits que pot realitzar a distància en el registre civil de Cartagena
- Certificats de naixement / partida de naixement (Ir al formulario de certificado de nacimiento)
- Certificat de matrimoni / acta de matrimoni (Ir al formulario de certificado de matrimonio)
- Certificat de defunció / acta de defunció (Ir al formulario de certificado de defunción)
* Accés al formulari de gestió professional a través de RegistroCivil.es
Els tràmits que exclusivament es poden fer de manera presencial en el registre civil de Cartagena
Per tant, al registre civil de Cartagena es inscriuen i certificen els actes de les persones ocorreguts a aquesta localitat, com ara:
Les certificacions expedides pel registre civil són el document oficial que acredita de manera fehaciente els fets inscrits. A causa d'això i als canvis que poden produir-se als registres, aquestes certificacions tenen una validesa pràctica de 3 mesos.
Per als tràmits d'inscripcions de naixement, matrimoni o defunció és necessari anar presencialment, per la sol·licitud de certificats de naixement, certificats de matrimoni i certificats de defunció, es pot fer de manera presencial o a distància
Per als tràmits presencials és possible que calgui demanar cita prèvia o que hi hagi dies i hores específiques per al que desitja, per la qual cosa li recomanem que es informi personalment d'aquestes limitacions o realitzi la seva sol·licitud a distància sempre que sigui possible.
Si necessita demanar una certificació al registre civil de Cartagena pot fer-ho a través de la nostra web, evitant desplaçaments, pèrdues de temps i amb una gestió professional. A través del servei en línia pot sol·licitar certificats de naixement, certificats de matrimoni i certificats de defunció, tant del registre civil de Cartagena com de qualsevol altre punt d'Espanya.
Certificat de naixement a Cartagena
El certificat de naixement a Cartagena és el document oficial que certifica el fet del naixement d'una persona ocorregut a Cartagena, la data en què va tenir lloc, el sexe, i en el seu cas, l'hora en què es va produir el naixement i la filiació de l'inscrit.
Pot demanar el certificat de naixement a Cartagena de totes aquelles persones nascudes a aquesta ciutat si el fet es va inscriure en aquest registre. Legalment es considera el lloc de naixement el de la localitat en què es va inscriure el registre. Tot i això, a través del nostre portal també podrà sol·licitar el certificat per a qualsevol naixement celebrat i inscrit en qualsevol punt d'Espanya o ciutat estrangera (si es va inscriure al consolat).
Sol·licitar el certificat de naixement, també anomenada partida de naixement és molt senzill a través de la nostra web. Simplement feu clic a sol·licitar certificat de naixement i ompliu el nostre formulari online. Si detectem que falta qualsevol dada important per tramitar el certificat, ens posarem en contacte amb vostè per assegurar l'efectivitat en el tràmit, amb un procés ràpid i segur.
Certificat de matrimoni a Cartagena
El certificat de matrimoni a Cartagena és el document oficial que fa fe de l'acte del matrimoni i de la data, hora i lloc en què es va produir.
Es poden demanar les actes de matrimoni a Cartagena de les persones que hagin contraigut o consti la seva inscripció de matrimoni a Cartagena, sigui aquest civil o religiós. Tot i això, a través del nostre portal també podrà sol·licitar el certificat per a un matrimoni celebrat i inscrit en qualsevol punt d'Espanya o ciutat estrangera (si es va inscriure al consolat).
Sol·licitar el certificat de matrimoni, també anomenat acta de matrimoni, és molt senzill a través de la nostra web. Simplement feu clic a sol·licitar certificat de matrimoni i ompliu el nostre formulari online. Si detectem que falta qualsevol dada important per tramitar el certificat, ens posarem en contacte amb vostè per assegurar l'efectivitat en el tràmit, amb un procés ràpid i segur.
Certificat de defunció a Cartagena
El certificat de defunció a Cartagena és el document oficial que acredita el decés d'una persona a Cartagena i és necessari per a diversos tràmits posteriors com per exemple l'adjudicació d'una herència.
Les defuncions a Cartagena com en qualsevol altra localitat produeixen efectes civils des de la seva data, però, per al seu ple reconeixement és necessari que s'inscrigui al registre civil i obtenir el respectiu certificat de defunció a Cartagena.
Sol·licitar el certificat de defunció, també anomenat acta de defunció, és molt senzill a través del nostre lloc web. Simplement faci clic a sol·licitar certificat de defunció i ompli el nostre formulari en línia. Si detectem que falta qualsevol dada important per tramitar el certificat, ens posarem en contacte amb vostè per assegurar la eficiència en el tràmit, amb un procés ràpid i segur.
Dades de Cartagena
Adreça: Tierno Galván, 1
Localitat: Cartagena
Província: Múrcia
Telèfon: 968523203, 968523745
Fax: 968522394
Horari públic: De dilluns a divendres, de 09:00 a 14:00 h.
Registre civil de Múrcia
El registre civil té validesa universal, ja que és l'únic document públic que legalment certifica la vida d'una persona o l'estat civil de la mateixa, per tant també és un dret de cada ciutadà als beneficis de l'estat.